FAQ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]
VERZENDEN & RETOURNEREN

“Kan ik mijn bestelde product retourneren?”

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je product, om welke reden dan ook, toch wilt retourneren. Dit kan binnen 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Let op: producten die speciaal voor jou gemaakt zijn, kunnen je helaas niet retourneren.

Tijdens deze termijn willen we je vragen om voorzichtig om te gaan met het product en de verpakking. Als je je product wilt retourneren doe dat dan in de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren. Voordat je je product retourneert zouden we dit graag van je vernemen. Je kunt je ordernummer en reden van retour mailen naar anouk@atelieraha.nl

Producten kunnen geretourneerd worden naar:

Atelier Aha

Jan de la Barlaan 15
5212NJ ’s-Hertogenbosch

Houd er rekening mee dat de verzendkosten van het geretourneerde product voor de consument zijn. Wij nemen deze kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen. We adviseren om gebruik te maken van een verzending met Track & Trace, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn indien het pakketje verloren gaat tijdens het retourneren.
Na het ontvangen van je retourzending zullen wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten op je rekening.

“Wanneer komt mijn bestelling binnen?”

Wanneer je voor 14:00 je bestelling plaatst, kan je je pakketje binnen twee werkdagen verwachten. Wanneer je in het buitenland woont kan dit langer duren.

“Mijn pakketje is niet aangekomen, wat nu?”

Al onze pakketen worden verstuurd met en bezorgd door DHL. Mocht je pakket er langer over doen dan verwacht, check dan eerst de Track & Track link die je van ons hebt toegestuurd gekregen. Mocht je hieruit niet kunnen opmaken waar je pakket zich bevindt, neem dan contact met ons op! – > anouk@atelieraha.nl

“Mijn bestelling is beschadigd binnengekomen, wat nu?”

Om jouw bestelling bij je te kunnen bezorgen, zijn wij afhankelijk van PostNL. Helaas wil het wel eens voorkomen dat een DHL bezorger jouw pakketje niet met evenveel liefde behandelt als wij. Hierdoor kan iets beschadigd raken. Mocht dit het geval zijn, stuur dan een mail naar anouk@atelieraha.nl met je ordernummer en een foto van de beschadiging(en). Wij sturen in de meeste gevallen een nieuw exemplaar naar je op. De verzendkosten nemen wij in dat geval voor onze rekening.

“Ik wil mijn bestelling ophalen. Waar en wanneer kan ik dat doen?”

In dit geval kun je mij een berichtje sturen. We spreken af waar en wanneer je het kan komen ophalen. Dit is vrijwel altijd in Den Bosch.

SAMENWERKINGEN

“Ik zou graag producten van Atelier Aha willen promoten. Is dit mogelijk?”

Vind je Atelier Aha tof en heb je het gevoel dat je een geweldig idee hebt voor een samenwerking? Daar staan we natuurlijk altijd voor open. Mail in dat geval je ijzersterke idee naar anouk@atelieraha.nl

COPYRIGHT

“Mag ik ontwerpen, afbeeldingen of andere content van Atelier Aha kopiëren of gebruiken voor commerciële doeleinden?”

Alle teksten, beeldmateriaal, grafieken, geluids-, animatie- en videobestanden en de wijze waarop deze op de site worden getoond vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom.

De inhoud van deze website mag niet voor commerciële doeleinden worden gekopieerd, gedistribueerd of veranderd; noch mag enige inhoud worden herplaatst op een andere website of social media kanaal, zonder dat hier toestemming voor is gevraagd. Deze website kan tevens afbeeldingen bevatten waarop auteursrechten van derden rusten.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

Close
Bk to Top